MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Jangan Kentut dpn Gay

Go down 
AuthorMessage
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Jangan Kentut dpn Gay   Tue Dec 02, 2008 12:52 pm

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay, akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.

Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu. Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu. Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu. Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut dihadapan GAY. AWAS!! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
CJ7
Forumer
Forumer
avatar

Number of posts : 45
Points : 6
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Tue Dec 02, 2008 3:31 pm

ish2 adi... lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Sat Dec 06, 2008 3:38 pm

antara lawak2 yg kurang sopan, ni la salah satu contohnya Razz Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
just_reg
Ahli Baru
Ahli Baru


Number of posts : 15
Age : 31
Points : 0
Registration date : 2008-12-08

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Mon Dec 08, 2008 8:54 pm

Lol..haaha
kecian laki tu...haha...
Back to top Go down
View user profile
Babunlaut
Forumer
Forumer
avatar

Number of posts : 46
Age : 28
Points : 0
Registration date : 2008-12-09

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Tue Dec 09, 2008 8:41 pm

wakakakakakakaka!!!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.friendster.com/babunlaut
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Fri Mar 27, 2009 3:27 pm

Laughing Laughing

ni aniaya nye case.....tak balik modal Laughing
Back to top Go down
View user profile
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Fri Mar 27, 2009 3:52 pm

moral of story yg agak mencabar minda hahahahhahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
Malaysiaku Gemilang
Ahli Baru
Ahli Baru


Number of posts : 10
Age : 23
Location : Kajang,Selangor,Malaysia
Points : 15
Registration date : 2011-01-05

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Mon Jan 24, 2011 5:25 pm

putera wrote:
AWK NI GAY KER..HAHAHHA
baik ko tukar signature ko tu sbb siganture ko tu macam gay lah! oops salah masuk thread. ni kan 18sx? aku plak 16... hehehehehehe... What a Face
Back to top Go down
View user profile
ismed
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 64
Age : 32
Points : 145
Registration date : 2010-02-27

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Mon Aug 15, 2011 3:03 am

hahahaha.................
Back to top Go down
View user profile http://ismed-produkbioasli.blogspot.com/
Mawar
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 131
Age : 24
Points : 155
Registration date : 2012-09-19

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Wed Oct 17, 2012 1:53 pm

hebat ar gay tu..boleh cam dara dari bunyi kentut je..
Back to top Go down
View user profile
PeyzA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 212
Age : 38
Points : 259
Registration date : 2009-06-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Wed Feb 06, 2013 3:49 pm

adiez82 wrote:
antara lawak2 yg kurang sopan, ni la salah satu contohnya Razz Laughing Laughing Laughing Laughing

kuang asam jawa xtra adabi sungguh..kah kah kah
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com
narutoorange
Forumer
Forumer


Number of posts : 37
Age : 27
Location : serdang
Points : 41
Registration date : 2012-09-25

PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   Fri May 10, 2013 4:26 pm

ceiss tak senonoh je
Back to top Go down
View user profile http://narutoorange.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Jangan Kentut dpn Gay   

Back to top Go down
 
Jangan Kentut dpn Gay
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Ilmu :: Karya Melayu Boleh :: Cerita Lawak-
Jump to: