MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Maca Men Delay Spray | Spray Tahan Lama

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik


Number of posts : 1706
Age : 36
Points : 5118
Registration date : 2011-01-31

PostSubject: Maca Men Delay Spray | Spray Tahan Lama    Fri Nov 11, 2016 12:30 am





Lagi anda yang menghadapi masalah ejakulasi pramatang atau tidak dapat tahan lama. MacaDelay Spray adalah jawapannya.

Wieters®MACA dalah semburan pelambat ejakulasi untuk lelaki yang terunggul di dunia, diformulasi khusus untuk membantu melambatkan ejakulasi dan memperbaiki hubungan intim anda.

Selain membantu mengurangkan simptom ejakulasi pramatang atau terlampau cepat, digunakan secara meluas oleh pasangan yang menginginkan hubungan seks yang lebih panjang dan lama.

Wieters® MACA diluluskan oleh pihak berkuasa kesihatan terkemuka di seluruh dunia dan dilesenkan untuk dijual tanpa memerlukan preskripsi. Ianya tidak mengandungi toksik, tidak berbau dan mesra ozon, dan boleh digunakan dengan kondom getah berjenama.


Wieters® MACA dijual di Jepun dan di lebih 20 negara lain di seluruh dunia. Kajian klinikal terkawal dan ujian perubatan menunjukkan yang Wieters ® MACA bertindak pantas, dan selamat serta berkesan. Selama lebih dari 10 tahun, para lelaki dan wanita telah berjaya mempertingkatkan kehidupan seksual mereka dengan bantuan Wieters ® MACA , dan berterusan berbuat demikian.

CARA PENGGUNAAN Maca Spray

1) Sembur 3 kali atau lebih (jangan melebihi 8 kali) pada kepala dan batang zakar.
2) Cuci Zakar anda selepas mengadakan seks

JANGAN GUNA JIKA
1) Pasangan Anda Mengandung
2) Terdapat Luka Pada Zakar

maca3

Testimoni Maca Spray

En Zali – Selayang

Mula pakai macam sejuk tapi lepas tu mendayung laju je. Lambat pancutnya. Setengah jam jugak saya dapat mengayak bini saya. Selalu 5-10 minit dah pancut. Terima kasih En. Joe tolong suggest maca spray ni.

Shahril – Shah Alam

Saya memang biasa beli dari Abg Joe dalam web ni. Saya takut nak makan ubat kuat segala macam ni sebab takut terkena yang tiruan. Mau sakit urat dan sendi nanti. So Abg Joe beri saya Maca dan ternyata saya suka dengan hasilnya. Isteri saya pun puji bila saya boleh buat macam-macam style tanpa pancut awal. Maca Spray memang terbaik!

Ravindra – Old Klang Road

Dulu selalu susah nak keras batang saya. Tak pernah cuba mana-mana produk ubat kuat. Tapi satu hari saya nampak iklan di Wechat. Dan dia beri saya cuba maca spray. Tak sangka saya punya istri banyak suka.. sebab saya ada power, main pun ada lama. Terima kasih banyak-banyak.

Kesan Sampingan Maca Spray

Maca Spray bukanlah produk yang diambil secara makan sebaliknya hanya dengan sapuan 2-8 semburan pada zakar akan memberi kekuatan maksimum.

maca2u

Harga Biasa RM150

OFFER RM80 FREE POSLAJU


CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867


* Nama : Mohd NAzaruddeen


http://kedaibatin.com/product/maca-men-delay-spray/
Back to top Go down
View user profile http://untuk-lelaki.webs.com/electricbreastpump.htm
 
Maca Men Delay Spray | Spray Tahan Lama
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» How to safely test out pepper spray?
» New neuro and script for daily HA SPRIX Nasal Spray
» NYPD Pepper Spray Report
» keypress delay and duration
» Imitrex side effects

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Perniagaan :: Promosikan Blog& Website-
Jump to: