MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Jantan Pump | Teknik Dr. Joel Kaplan | Kuatkan Otot Zakar | Besar Dan Panjang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
notrex
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik


Number of posts : 1708
Age : 36
Points : 5124
Registration date : 2011-01-31

PostSubject: Jantan Pump | Teknik Dr. Joel Kaplan | Kuatkan Otot Zakar | Besar Dan Panjang   Thu Sep 17, 2015 5:57 pm



Anda mungkin tertanya-tanya bolehkah saya membesarkan zakar dan menguatkan otot zakar saya?

Otot zakar seperti otot-otot dibadan kita, Boleh dikuatkan dengan cara "bersenam". Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbeza daripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.

Jadi bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh anda lakukan adalah, dengan menggunakan Pam Zakar atau lebih dikenali sebagai “Penis Pump”. Pam zakar yang pertama direka oleh doktor andrologi terkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.

Jadi Jantan Pump yang direka dengan menggunakan konsep Dr Joel Kaplan membantu menguatkan otot zakar anda.

Hasilnya? Zakar Lebih Besar Dan Isteri Kagum Dengan "ADIK" Anda.

Jantan Pump direka khusus untuk menguatkan otot zakar anda, bila otot semakin kuat secara automatiknya zakar anda makin membesar dan kuat. Bila otot zakar kuat, maka zakar bila menegang dengan lebih keras dari biasa dan bila berjimak, anda mampu bertahan lama.

BUKTI-BUKTI KEBERKESANAN PAM ZAKAR

Dibawah adalah link-link berkenaan kajian mengenai keberkesanan pam zakar dalam merawat masalah kelakian.

http://cat.inist.fr/?aModele=afficheN&cpsidt=19066684
http://www.bmj.com/content/321/7259/499.extract
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9066099
CARA GUNA JANTAN PUMP

Cara guna lengkap ada diberikan bila anda membeli Jantan Pump. Dibawah adalah cara guna secara am.

Sebelum Menggunakan Jantan Pump

Kenali bahagian-bahagian pam terlebih dahulu. Anda mesti tahu butang untuk melepaskan angin.
Jangan bersetubuh atau melancap beberapa jam sebelum dan selepas menggunakan pam zakar.
Nipiskan atau cukur bulu zakar anda.
Tuam zakar dengan tuala yang dibasahi dengan air suam. Ini untuk relaks kan zakar anda sekaligus melancarkan peredaran darah dizakar anda.
Urut zakar anda dengan lembut menggunakan minyak lintag/belacak atau sebarang jenis water based lubericant.
Akhir sekali, sebelum gunakan Jantan Pump, pastikan zakar anda dalam keadaan tegang atau separa tegang. Paling baik separa tegang.
Sekarang Anda Sudah Bersedia Menggunakan Jantan Pump

Masukkkan zakar kedalam balang pam. Pastikan hujung balang menyentuh lantai zakar anda.
Tekan punat "on" bila anda bersedia.
Perlahan-lahan zakar anda akan ditarik/sedut. Anda akan dapat perhatikan zakar anda membesar.
Bila zakar mula terasa sakit, "off" kan Jantan Pump. Jangan paksa zakar anda kerana bersenam juga perlu bermula dengan perlahan tapi konsisten.
Biarkan zakar mengembang untuk jangkamasa 10-20 saat.
Kemudian tekan picu "PUSH" untuk keluarkan angin. Zakar anda akan mengecil semula.
Ulang langkah 2-6 beberapa kali selama 10 minit untuk 1 sesi.
Sekiaranya zakar anda pedih atau melecet, berhenti menggunakan Jantan Pump selama 72 jam. Selepas itu boleh sambung menggunakannya semula.
Jadul Waktu Menggunakan Jantan Pump

Sekurang-kurangnya Jantan Pump harus digunakan 3 hari seminggu. Luangkan masa dalam 20 minit untuk bersenamkan zakar anda. Nak pakai lama bukan?

Bulan Pertama

Pam zakar untuk 10 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.

Bulan Kedua

Pam zakar untuk 15 minit > urut zakar secara lembut dengan minyak > pam zakar anda untuk 10 minit lagi.

Bulan kedua ni, tingkatkan sedikit sedutan pam tu.

SOALAN LAZIM BERKENAAN JANTAN PUMP

Saya ada penyakit kencing manis. Boleh guna Jantan Pump tak?

Kami tak galakkan pesakit kencing manis guna Jantan Pump kerana kami takut zakar anda melecet. Pesakit kencing manis tidak boleh mempunyai sebarang luka walaupun luka kecil kerana ianya akan melarat.

Bila saya boleh nampak kesan pembesaran tu?

Selepas 2 minggu anda menggunakan Jantan Pump, anda akan dapat rasakan kelainan pada zakar anda. Ereksi zakar semakin kuat, Bila berjimak pun lambat pancut. Selepas 1 bulan, saiz zakar pun mula bertambah.

Jika saya berhenti guna Jantan Pump, zakar saya akan kecil semula ke?

Soalan ni susah nak jawap. Sekiranya anda pergi gym bersenam bina badan. Kemudian badan anda dah six pax berketul-ketul. Sekiranya anda berhenti bersenam 2-3 bulan, agak-agak perut anda kekal six pax atau memboroi semula?

Jadi macam tu la dengan zakar anda. Apabila zakar anda berhenti bersenam, maka zakar anda akan kembali seperti asal. Jadi kami tak galakkan anda berhenti menggunakan Jantan Pump lebih dari 2 minggu.

Zakar saya pedih/lebam/melecet sangat selepas guna Jantan Pump. Kenapa ya?

Ada beberapa sebab zakar anda pedih/lebam/melecet.

Zakar anda tidak tegang ketika guna Jantan Pump.
Anda terlalu memaksa zakar anda. Kurangkan sedikit tekanan angin ketika menggunakan Jantan Pump.
Guna Jantan Pump lebih dari 15 minit untuk 1 sesi.
Tidak urut zakar dengan betul selepas sesi pam yang pertama.


RM220

CARA NAK ORDER : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL



Buat bayaran melalui cara-cara berikut: *Mesin ATM / Kaunter / Internet-Banking / Maybank2u dan lain-lain ke akaun di bawah:


MAYBANK

5122 6806 0093

CIMB

7042765243

PUBLIC BANK

4702 6594 35

BSN

0114 1290 0008 5491

BANK ISLAM

12092 02281 0552

RHB BANK

16202700084814

BANK RAKYAT

220806174867

* Nama : Mohd NAzaruddeen

* H/ Phone : 013-3066540 WHATAPPS/SMS/CALL

*Selepas transfer, smskan nama, alamat penuh , nama produk, jumlah wang


http://www.kedaipower.com/jantanpump.htm
Back to top Go down
View user profile http://untuk-lelaki.webs.com/electricbreastpump.htm
 
Jantan Pump | Teknik Dr. Joel Kaplan | Kuatkan Otot Zakar | Besar Dan Panjang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Jebao DC pump
» Jual satu set aquarium + meja + skimer + Return Pump +DIY LED Boyan (baru) (Available)
» SEIO™WAVE PUMP WITH PROGRAMMED REMOTE CONTROL
» Jebao Dosing Pump
» ---Pump---

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Perniagaan :: Promosikan Blog& Website-
Jump to: