MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Janda yg hilang pedoman...(18sx)

Go down 
AuthorMessage
mrlelakiperkasa
Forumer
Forumer


Number of posts : 38
Age : 44
Points : 82
Registration date : 2009-08-03

PostSubject: Janda yg hilang pedoman...(18sx)   Thu Aug 06, 2009 3:03 pm

Salmah seorang janda yang mempunyai anak perempuan tunggal berusia 6 tahun,
sejak kematian suaminya,kehidupany a tidak terurus, makan minum pakai tidak
menentu sehingga anak perempuannya tidak berbaju adakalanya.

Sedang seronok anaknya bermain pasir ,(mcm biasa x pakai pape). Kebetulan,
lalu Usop seorang duda kaya di kampung itu, kerana terkejut melihat anak
Salmah..

Usop: oii budak mana baju??eii.. x malu ke bogel kat sini mak kamu mana?
Nah2.. RM 20. Soh mak belikan baju tau!!

Anak Salmah pulang dan mencerita segalanya sambil menghulur wang RM 20,
Salmah sungguh terkejut dan seronok..(x pasal2 dapat RM 20)..



Salmah: hurmm kalo aku xpakai pape, mesti dapat RM200..hehe (suke dalam
hatinya)..

Waktu yg ditunggu2 tiba, Salmah menuggu Usop lalu,dirinya sudah berbogel
tanpa seurat benang pun dgn harapan Usop akan memberinya wang yg banyak..5
minit pastu Usop pun lalu..

Usop: fuiyo!! Mana baju kamu? Nampak #%$% kamu tu..owh x sanggup aku,..
begitu x terurus keadaan kamu ni..x senonoh...! dgn nada sedih + kesian +
geram melihat Salmah yg x pakai pape tu..



Usop: nah! RM 0.20..



Salmah: eh 20 sen je??

Usop: cukuplah ,beli pisau cukur!! bersememeh #%$% kamu tu
Back to top Go down
View user profile http://lelakiperkasa.com
 
Janda yg hilang pedoman...(18sx)
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Produk SEACHEM di ECOREEF beserta fungsi dan keterangan cara penggunaannya

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Ilmu :: Karya Melayu Boleh :: Cerita Lawak-
Jump to: