MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Berita-berita Rahsia Orang Mukmin

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
Admin-Gandalf
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 100
Age : 36
Points : 1737
Registration date : 2008-11-08

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: berita rahsia orang mukmin....   Wed Nov 19, 2008 4:51 pm

Salam...
Cuba kaji balik ayat tersebut turun di mana.....Apakah ayat tersebut ayat Makiyyah atau Ayat Madiniah...?????
Dan apakah yang berlaku pada zaman Rasulullah semasa atau sebelum ayat tersebut diwahyukan.....
Bukan senang nak tafsir ni.... tapi cuba perdalamkan lagi..... dan rahsia orang-orang mukmin itu merupakan senjata atau strategi yang ada pada orang mukmin.... yang tidak boleh didedahkan kepada orang kafir.... (mungkin masa perang).

Sampai sekarang pun Islam masih berperang dengan Yahudi.... jelas kan....????

_________________
MELAYU BOLEH!!!

http://theteacherstudent.blogspot.com

BLOG AKU CIKGU
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.8forum.net
uncle_crackerz14
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 181
Points : 515
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Wed Nov 19, 2008 5:30 pm

“Sesungguhnya orang mukmin itu ialah mereka yang apabila disebut (nama) Allah, takutlah hati-hati mereka, dan apabila dibacakan ayat-ayat Allah menambahkan lagi keimanan mereka, dan kepada Tuhan merekalah mereka kembali”. (Surah Anfaal, ayat 2).

“Maka hendaklah kamu ingat kepada Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil (berbaring) atas rusuk-rusuk kamu”. (Surah Nisaa’, ayat 103).

“Yang mengingati Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil berbaring dan memikirkan tentang kejadian langit-langit dan bumi (sambil berkata), ‘Wahai Tuhan kami, Engkau tidak jadikan (semua) ini dengan sia-sia. Maha Suci Engkau’”. (Surah Imraan, ayat 191).
Crying or Very sad Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
Admin-Gandalf
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 100
Age : 36
Points : 1737
Registration date : 2008-11-08

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Wed Nov 19, 2008 5:39 pm

uncle_crackerz14 wrote:
“Sesungguhnya orang mukmin itu ialah mereka yang apabila disebut (nama) Allah, takutlah hati-hati mereka, dan apabila dibacakan ayat-ayat Allah menambahkan lagi keimanan mereka, dan kepada Tuhan merekalah mereka kembali”. (Surah Anfaal, ayat 2).

“Maka hendaklah kamu ingat kepada Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil (berbaring) atas rusuk-rusuk kamu”. (Surah Nisaa’, ayat 103).

“Yang mengingati Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil berbaring dan memikirkan tentang kejadian langit-langit dan bumi (sambil berkata), ‘Wahai Tuhan kami, Engkau tidak jadikan (semua) ini dengan sia-sia. Maha Suci Engkau’”. (Surah Imraan, ayat 191).
Crying or Very sad Crying or Very sad

sokong sepenuhnya......

_________________
MELAYU BOLEH!!!

http://theteacherstudent.blogspot.com

BLOG AKU CIKGU
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.8forum.net
uncle_crackerz14
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 181
Points : 515
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Wed Nov 19, 2008 5:48 pm

Admin-Gandalf wrote:
Salam...
Cuba kaji balik ayat tersebut turun di mana.....Apakah ayat tersebut ayat Makiyyah atau Ayat Madiniah...?????
Dan apakah yang berlaku pada zaman Rasulullah semasa atau sebelum ayat tersebut diwahyukan.....
Bukan senang nak tafsir ni.... tapi cuba perdalamkan lagi..... dan rahsia orang-orang mukmin itu merupakan senjata atau strategi yang ada pada orang mukmin.... yang tidak boleh didedahkan kepada orang kafir.... (mungkin masa perang).

Sampai sekarang pun Islam masih berperang dengan Yahudi.... jelas kan....????
Daripada Tsauban r.a. berkata: Rasulullah saw. bersabda; "Hampir tiba suata masa di mana bangsa-bangsa seluruh dunia akan datang mengerumuni kamu bagaikan orang orang yang hendak makan mengerumuni talam hidangan mereka". Maka salah seorang sahabat bertanya "Apakah dari kerana kami sedikit pada hari itu?" Nabi saw. menjawab, "Bahkan kanu pada hari itu banyak sekali, tetapi kamu umpama buih di waktu banjir, dan Allah akan mencabut rasa gerun terhadap kamu dari hati musuh-musuh kamu, dan Allah akan mencampakkan ke dalam hati kamu penyakit 'wahan"'.
Seorang sahabat bertanya, "Apakah wahan itu hai Rasulullah?" Nabi kita nenjawab, "Cinta pada dunia dan takut pada mati".

H.R. Abu Daud

Memang benar apa yang disabdakan oleh Rasulullah saw. Keadaan umat Islam pada hari ini, menggarnbarkan kebenaran apa yang disabdakan oleh Rasulullah saw. Umat Islam walaupun mereka mernpunyai bilangan yang banyak, iaitu 1,000 juta (1/5 penduduk dunia), tetapi mereka selalu dipersendakan dan menjadi alat permainan bangsa-bangsa lain. Mereka ditindas, diinjak-injak, disakiti, dibunuh dan sebagainya. Bangsa-bangsa dari seluruh dunia walau pun berbeza-beza agama, mereka bersatu untuk melawan dan melumpuhkan kekuatannya.

Sebenarnya, segala kekalahan kaum Muslimin adalah berpunca dari dalam diri kaum muslimin itu sendiri, iaitu dari penyakit 'wahan" yang merupakan penyakit campuran dari dua unsur yang selalu wujud dalarn bentuk kembar dua, iaitu "cinta dunia" dan 'ttakut mati". Kedua-dua penyakit ini tidak dapat dipisahkan. "Cinta dunia" bermakna tamak, rakus, bakhil danti dak mahu mendermakan harta di jalan Allah swt. Manakala "takut mati" pula bermakna leka dengan kehidupan dunia dan tidak membuat persiapan untuk menghadapi negeri akhirat dan tidak ada perasaan untuk berkorban dengan diri dan jiwa dalam memperjuangkan agarna Allah swt.

Kitaa berdoa agar Allah swt. menurunkan mushrahNya kepada kaurn muslimin dan memberikan kepada mereka kejayaan di dunia dan di akhirat.
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Thu Nov 20, 2008 1:40 am

uncle_crackerz14 wrote:
“Sesungguhnya orang mukmin itu ialah mereka yang apabila disebut (nama) Allah, takutlah hati-hati mereka, dan apabila dibacakan ayat-ayat Allah menambahkan lagi keimanan mereka, dan kepada Tuhan merekalah mereka kembali”. (Surah Anfaal, ayat 2).

“Maka hendaklah kamu ingat kepada Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil (berbaring) atas rusuk-rusuk kamu”. (Surah Nisaa’, ayat 103).

“Yang mengingati Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil berbaring dan memikirkan tentang kejadian langit-langit dan bumi (sambil berkata), ‘Wahai Tuhan kami, Engkau tidak jadikan (semua) ini dengan sia-sia. Maha Suci Engkau’”. (Surah Imraan, ayat 191).
Crying or Very sad Crying or Very sad
emmm bestnye uncle ni.. teruskan ...
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
S.A.M
Ahli Baru
Ahli Baru
avatar

Number of posts : 23
Age : 45
Location : Selat Tebrau
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Thu Nov 20, 2008 1:42 pm

boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
“Sesungguhnya orang mukmin itu ialah mereka yang apabila disebut (nama) Allah, takutlah hati-hati mereka, dan apabila dibacakan ayat-ayat Allah menambahkan lagi keimanan mereka, dan kepada Tuhan merekalah mereka kembali”. (Surah Anfaal, ayat 2).

“Maka hendaklah kamu ingat kepada Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil (berbaring) atas rusuk-rusuk kamu”. (Surah Nisaa’, ayat 103).

“Yang mengingati Allah sambil berdiri dan sambil duduk dan sambil berbaring dan memikirkan tentang kejadian langit-langit dan bumi (sambil berkata), ‘Wahai Tuhan kami, Engkau tidak jadikan (semua) ini dengan sia-sia. Maha Suci Engkau’”. (Surah Imraan, ayat 191).
Crying or Very sad Crying or Very sad
emmm bestnye uncle ni.. teruskan ...

Jika renungkan Ayat2, Firman, Hadith kebanyakkan ditujukan kpd org2 mukmin, berIman, Tawakal dan sebagainya. Bukan kpd org yg belum termasok diri anda jika belum ada yg tersebut. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
alief
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 58
Age : 26
Points : 0
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Thu Nov 20, 2008 1:51 pm

S.A.M wrote:


Jika renungkan Ayat2, Firman, Hadith kebanyakkan ditujukan kpd org2 mukmin, berIman, Tawakal dan sebagainya. Bukan kpd org yg belum termasok diri anda jika belum ada yg tersebut. Very Happy

1. Apakah perbezaan yang dikatakan Orang Muslim dan Orang Mukmin....? Suspect

2. Bagaimanakah yang uncle S.A.M maksudkan orang yang belum atas penerangan yang diperikan dari posting uncle diatas....? Suspect
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.8forum.net
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Nov 21, 2008 8:43 am

alief wrote:
S.A.M wrote:


Jika renungkan Ayat2, Firman, Hadith kebanyakkan ditujukan kpd org2 mukmin, berIman, Tawakal dan sebagainya. Bukan kpd org yg belum termasok diri anda jika belum ada yg tersebut. Very Happy

1. Apakah perbezaan yang dikatakan Orang Muslim dan Orang Mukmin....? Suspect

2. Bagaimanakah yang uncle S.A.M maksudkan orang yang belum atas penerangan yang diperikan dari posting uncle diatas....? Suspect
emmm betul tu S.A.M.. cita lah lg... mcm nak terapung dah nie.. heeee clown
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
S.A.M
Ahli Baru
Ahli Baru
avatar

Number of posts : 23
Age : 45
Location : Selat Tebrau
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Nov 21, 2008 10:49 am

boing777 wrote:
alief wrote:
S.A.M wrote:


Jika renungkan Ayat2, Firman, Hadith kebanyakkan ditujukan kpd org2 mukmin, berIman, Tawakal dan sebagainya. Bukan kpd org yg belum termasok diri anda jika belum ada yg tersebut. Very Happy

1. Apakah perbezaan yang dikatakan Orang Muslim dan Orang Mukmin....? Suspect

2. Bagaimanakah yang uncle S.A.M maksudkan orang yang belum atas penerangan yang diperikan dari posting uncle diatas....? Suspect
emmm betul tu S.A.M.. cita lah lg... mcm nak terapung dah nie.. heeee clown
Maksud aku, adakah diri kita sebenar2nya org yg Mukmin atau org2 Islam dan sebagainya. Hal ini diri sendiri yg lagi lebih tau sama ada diri kita itu golongan org2 yg Mukmin atau Islam atau sebagainya.
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Wed Nov 26, 2008 9:11 pm

S.A.M wrote:
boing777 wrote:
alief wrote:
S.A.M wrote:


Jika renungkan Ayat2, Firman, Hadith kebanyakkan ditujukan kpd org2 mukmin, berIman, Tawakal dan sebagainya. Bukan kpd org yg belum termasok diri anda jika belum ada yg tersebut. Very Happy

1. Apakah perbezaan yang dikatakan Orang Muslim dan Orang Mukmin....? Suspect

2. Bagaimanakah yang uncle S.A.M maksudkan orang yang belum atas penerangan yang diperikan dari posting uncle diatas....? Suspect
emmm betul tu S.A.M.. cita lah lg... mcm nak terapung dah nie.. heeee clown
Maksud aku, adakah diri kita sebenar2nya org yg Mukmin atau org2 Islam dan sebagainya. Hal ini diri sendiri yg lagi lebih tau sama ada diri kita itu golongan org2 yg Mukmin atau Islam atau sebagainya.
ok lah nnt sy tanya diri sy... heeee pirat
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
netbiz
Ahli Baru
Ahli Baru
avatar

Number of posts : 21
Age : 46
Points : 8
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Sun Nov 30, 2008 2:57 pm

alief wrote:
Oooo.. masey atas penerangan Uncle Gandalf...

kiranya bila dikatakan beriman telah tentulah ia islam,
tetapi bila dikatakan islam belum tentu ia beriman...

maka mengertilah ambe atas secobek ilmu yang uncle Grandalf berikan....

lagi-lagi uncle, sambung la lagi... bounce bounce

ambe jawab soalan uncle tu ye...!
yang dikatakan muslimin itu adalah golongan islam [lelaki]

ehh ia ke ... rasanya x

islam kena saksi dan menyaksikan .....

.... melayu.sg dah masuk alam ghaib ke ....
Back to top Go down
View user profile http://winning-solution.com/?id=masputih
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Sun Nov 30, 2008 4:32 pm

iyea lah melayu sg dah ghaib...!! mcm ade sabotaj je... Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Sun Nov 30, 2008 6:23 pm

boing777 wrote:
iyea lah melayu sg dah ghaib...!! mcm ade sabotaj je... Rolling Eyes

bkn ghaib la admin melayu.sg tgh mengubah suai kot, agak nya la, sbb porum 2 byk sgt dh melalut, semua cerita ntah ape2 je dalam porum
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Mon Dec 01, 2008 8:56 am

adiez82 wrote:
boing777 wrote:
iyea lah melayu sg dah ghaib...!! mcm ade sabotaj je... Rolling Eyes

bkn ghaib la admin melayu.sg tgh mengubah suai kot, agak nya la, sbb porum 2 byk sgt dh melalut, semua cerita ntah ape2 je dalam porum
yea lah saya setuju tu...
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
uncle_crackerz14
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 181
Points : 515
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Mon Dec 01, 2008 9:43 am

adiez82 wrote:
boing777 wrote:
iyea lah melayu sg dah ghaib...!! mcm ade sabotaj je... Rolling Eyes

bkn ghaib la admin melayu.sg tgh mengubah suai kot, agak nya la, sbb porum 2 byk sgt dh melalut, semua cerita ntah ape2 je dalam porum
bukan selalunya kalu diorg tengah ubah suai website tu...tapi org still masih bole login.....?tak paham la hamba... Sad
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Mon Dec 01, 2008 12:07 pm

uncle_crackerz14 wrote:
adiez82 wrote:
boing777 wrote:
iyea lah melayu sg dah ghaib...!! mcm ade sabotaj je... Rolling Eyes

bkn ghaib la admin melayu.sg tgh mengubah suai kot, agak nya la, sbb porum 2 byk sgt dh melalut, semua cerita ntah ape2 je dalam porum
bukan selalunya kalu diorg tengah ubah suai website tu...tapi org still masih bole login.....?tak paham la hamba... Sad
itulah yg pelik bin hairan... cuba2 uncle gok dlm air kot2 nmpkl ke....heeee pirat
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
S.A.M
Ahli Baru
Ahli Baru
avatar

Number of posts : 23
Age : 45
Location : Selat Tebrau
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Kena Virus   Tue Dec 02, 2008 2:38 pm

Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Back to top Go down
View user profile
uncle_crackerz14
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 181
Points : 515
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Tue Dec 02, 2008 11:59 pm

S.A.M wrote:
Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Laughing Laughing mungkin benar kata ruan hamba....kito la yg banyak sebarkan virus kat sana..... Laughing Laughing
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Dec 05, 2008 5:02 pm

uncle_crackerz14 wrote:
S.A.M wrote:
Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Laughing Laughing mungkin benar kata ruan hamba....kito la yg banyak sebarkan virus kat sana..... Laughing Laughing
salam uncle camne dgn nikah batin....
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
uncle_crackerz14
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 181
Points : 515
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Dec 05, 2008 5:16 pm

boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
S.A.M wrote:
Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Laughing Laughing mungkin benar kata ruan hamba....kito la yg banyak sebarkan virus kat sana..... Laughing Laughing
salam uncle camne dgn nikah batin....
ini kena masuk dewan parlimen lain nie....dewan pedebatan nikah batin.... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Dec 05, 2008 5:22 pm

uncle_crackerz14 wrote:
boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
S.A.M wrote:
Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Laughing Laughing mungkin benar kata ruan hamba....kito la yg banyak sebarkan virus kat sana..... Laughing Laughing
salam uncle camne dgn nikah batin....
ini kena masuk dewan parlimen lain nie....dewan pedebatan nikah batin.... Very Happy
ok uncle kena gerak dulu lain kali sambung salam
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
uncle_crackerz14
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 181
Points : 515
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Dec 05, 2008 5:26 pm

boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
S.A.M wrote:
Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Laughing Laughing mungkin benar kata ruan hamba....kito la yg banyak sebarkan virus kat sana..... Laughing Laughing
salam uncle camne dgn nikah batin....
ini kena masuk dewan parlimen lain nie....dewan pedebatan nikah batin.... Very Happy
ok uncle kena gerak dulu lain kali sambung salam
nak gerak mane nie guru...... bounce bounce
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Fri Dec 12, 2008 12:23 am

uncle_crackerz14 wrote:
boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
boing777 wrote:
uncle_crackerz14 wrote:
S.A.M wrote:
Melayu.sg kena virus TERENCAT kita agaknya?
Laughing Laughing mungkin benar kata ruan hamba....kito la yg banyak sebarkan virus kat sana..... Laughing Laughing
salam uncle camne dgn nikah batin....
ini kena masuk dewan parlimen lain nie....dewan pedebatan nikah batin.... Very Happy
ok uncle kena gerak dulu lain kali sambung salam
nak gerak mane nie guru...... bounce bounce
NAK GI JAMBAN SAT...heeee bounce
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
Radi
Ahli Baru
Ahli Baru


Number of posts : 12
Age : 55
Points : 12
Registration date : 2009-07-14

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Tue Jul 14, 2009 1:36 pm

uncle_crackerz14 wrote:
berbalik kepada topic....pada pendapat tetuan...apa yer sebenarnya yg dikatakan rahsia itu.... Question

Namapun rahsia kan.., kalau dah boleh cerita tidaklah dipanggil rahsia lagi.
Back to top Go down
View user profile
boing777
Forumer Setia
Forumer Setia


Number of posts : 92
Age : 41
Points : 19
Registration date : 2008-11-17

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   Tue Jul 14, 2009 7:07 pm

heee... setuju tu...
Back to top Go down
View user profile http://www.yahoo.com.my
Sponsored content




PostSubject: Re: Berita-berita Rahsia Orang Mukmin   

Back to top Go down
 
Berita-berita Rahsia Orang Mukmin
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» 10 keunikan ikan koi
» NEED URGENT ROUTES FOR AFGHANISTAN ALL, SENEGAL MOBILE ORANG
» NEED URGENT ROUTES FOR AFGHANISTAN ALL, SENEGAL MOBILE ORANG
» NEED URGENT ROUTES FOR AFGHANISTAN ALL, SENEGAL MOBILE ORANG

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Ilmu :: Dunia Islam :: Sembang Agama-
Jump to: