MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Sofea
Ahli Baru
Ahli Baru
avatar

Number of posts : 16
Age : 36
Points : 20
Registration date : 2009-06-28

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Fri Jul 03, 2009 2:01 pm

Kongsilah kisah anda yang paling lucu yang tak mungkin anda lupakan.
Back to top Go down
View user profile
Sofea
Ahli Baru
Ahli Baru
avatar

Number of posts : 16
Age : 36
Points : 20
Registration date : 2009-06-28

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Fri Jul 03, 2009 2:06 pm

Sofea tak mungkin dapat melupakan ketika pertama kali melangkah ke menara gading. Pada hari pertama sofea diminta memakai telekung dan jadi hantu. Ish...jahat tol senior dulu. Sampai terkencing kawan2 sofea dibuatnya.
Back to top Go down
View user profile
PLASMA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 220
Age : 36
Points : 154
Registration date : 2008-12-05

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 1:19 am

terlalu banyak kenangan yang PLASMA telah lalui,mungkin ada satu cerita yang PLASMA ingin kongsi bersama disini.

lebih kurang lingkungan 13 tahun umur PLASMA diwaktu itu,seingat PLASMA agak rapat dengan salah seorang sedara lelaki yang umurnya sama dengan PLASMA dan salah seorang lagi kawan yang umurnya agak muda beberapa tahun. selepas selesai belajar mengaji (jam 0820) kami beramai-ramai berjalan satu kerumah yang berhampiran dengan surau untuk lakukan latihan nasyid pada hari MaulidurRasul.
setelah selesai latihan,PLASMA serta kawan bertiga keluar dari rumah itu agak awal kerana ada satu strategi yang telah dirancang semasa latihan nasyid dijalankan tadi.

oleh kerana laluan dari rumah tersebut ke jalan besar agak jauh dan agak gelap,PLASMA dan kawan yang lain menunggu disalah satu tempat yang$ gelap dari pandangan orang. apabila terdengar suara-suara lunak berkumandang dari budak perempuan yang lain(yang balik dari latihan nasyid yang sama), segera PLASMA dan kawan-kawan bersembunyi di semak ditepi jalan mengelakkan dari dinampak.

setelah betul-betul pasti sekumpulan 3 budak perempuan hampir,PLASMA dan kawan yang lain..
huaaaarrrrrrrggggghhhhh!!!!!!!!

seorang hanya mampu menjerit ketakutan dan salah seorang darinya menyebut 'Ya ALLAH' berulang kali dan seorang lagi!!!!
... tidak bersuara kerana pengsan ditempat kejadian.
selepas itu rasanya tak perlu lah PLASMA menyambungnya lagi. dan ia akan jadi sebahagian dari kenangan PLASMA. Laughing
Back to top Go down
View user profile
~.:B@!y!n@h:.~
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 936
Age : 24
Location : Dekat Depan Komputer, Dalam Bangunan, Dalam Bandar Bintulu, Di Sarawak, Di Malaysia & Di Planet Bumi
Points : 1459
Registration date : 2008-11-12

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 8:40 am

Hahahaha.....lawak...lawak... lol!
Back to top Go down
View user profile http://puteribaiyinah.spaces.live.com/
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:35 pm

hahahahhahahaha klaka2 lucu2

sunny
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:41 pm

salam

kisah ni pulak ms adi kecik2
perangi adi ni dlu pelik sikit


ms tu adi ada 4 adik badik adi no 2, ai ni jenis suka kco adik no 3, ms ni semua laki2, adi suka je amik dlu apa2 dri adik no 3 ni x kira la makanan o minuman, asal mak buat jek adi suka ambik dlu, hahahhahahaha satu ari nak di jadikan cerita n kenangan tongue adik adi ni ntah dr mana dapat idea, dia ckp kt adi ada air milo mak buat , n masukkan dlm peti ais, dia bru nak minum, adi pn dengan sepntas kilat (waktu tu la x pantas sgt sebenarnya, biasa la kecik lg,) terus pg ke peti ais, n tnpa byk perkara terus meneguk n minum, bru sampai kerongkong, adi terus muntah kan balik, sambil mencampakkan cawan n terus keja adik adi tu , sambil gelak dia lari huhuhuhuhu,


nak tau x apa air yg dia bg adi, sampai tua ni adi sentiasa ingat ceta tu, dia bg adi air kencin huhuhuhuhu ya ampun sunguh bacin

hahahhahahahhahaha tu la knangan paling lucu lol!
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:42 pm

skang adik badik adi semua dh besa2 adi no 2 dr 12 adik badik, 2 dh xde tgl 10, 5 laki2 n 5 pempuan Embarassed
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:48 pm

Pengotor nye...mcm mana bole letak kat peti ais? eeeeee.......yarkkk!!!
Back to top Go down
View user profile
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:52 pm

kak zie wrote:
Pengotor nye...mcm mana bole letak kat peti ais? eeeeee.......yarkkk!!!


yak ala ms tu kecik lg r
x tau pn ala, dlu ms tu x tau mende Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
ingat2 blik klaka kak Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:53 pm

PLASMA wrote:
terlalu banyak kenangan yang PLASMA telah lalui,mungkin ada satu cerita yang PLASMA ingin kongsi bersama disini.

lebih kurang lingkungan 13 tahun umur PLASMA diwaktu itu,seingat PLASMA agak rapat dengan salah seorang sedara lelaki yang umurnya sama dengan PLASMA dan salah seorang lagi kawan yang umurnya agak muda beberapa tahun. selepas selesai belajar mengaji (jam 0820) kami beramai-ramai berjalan satu kerumah yang berhampiran dengan surau untuk lakukan latihan nasyid pada hari MaulidurRasul.
setelah selesai latihan,PLASMA serta kawan bertiga keluar dari rumah itu agak awal kerana ada satu strategi yang telah dirancang semasa latihan nasyid dijalankan tadi.

oleh kerana laluan dari rumah tersebut ke jalan besar agak jauh dan agak gelap,PLASMA dan kawan yang lain menunggu disalah satu tempat yang$ gelap dari pandangan orang. apabila terdengar suara-suara lunak berkumandang dari budak perempuan yang lain(yang balik dari latihan nasyid yang sama), segera PLASMA dan kawan-kawan bersembunyi di semak ditepi jalan mengelakkan dari dinampak.

setelah betul-betul pasti sekumpulan 3 budak perempuan hampir,PLASMA dan kawan yang lain..
huaaaarrrrrrrggggghhhhh!!!!!!!!

seorang hanya mampu menjerit ketakutan dan salah seorang darinya menyebut 'Ya ALLAH' berulang kali dan seorang lagi!!!!
... tidak bersuara kerana pengsan ditempat kejadian.
selepas itu rasanya tak perlu lah PLASMA menyambungnya lagi. dan ia akan jadi sebahagian dari kenangan PLASMA. Laughing

noti jugak hang ni ya...
Back to top Go down
View user profile
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:57 pm

Sofea wrote:
Sofea tak mungkin dapat melupakan ketika pertama kali melangkah ke menara gading. Pada hari pertama sofea diminta memakai telekung dan jadi hantu. Ish...jahat tol senior dulu. Sampai terkencing kawan2 sofea dibuatnya.

ni pn satu lg bdk nakal hahahhahaha

Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed


Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sun Jul 05, 2009 9:58 pm

masing2 dh besa bru pasan kn dlu nakal ya amat hahahhahahaha cheers cheers
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
adikmas
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 350
Age : 31
Location : sorang-sorang kat opis..
Points : 397
Registration date : 2009-05-16

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   Sat Aug 01, 2009 3:46 pm

adiez82 wrote:
salam

kisah ni pulak ms adi kecik2
perangi adi ni dlu pelik sikit


ms tu adi ada 4 adik badik adi no 2, ai ni jenis suka kco adik no 3, ms ni semua laki2, adi suka je amik dlu apa2 dri adik no 3 ni x kira la makanan o minuman, asal mak buat jek adi suka ambik dlu, hahahhahahaha satu ari nak di jadikan cerita n kenangan tongue adik adi ni ntah dr mana dapat idea, dia ckp kt adi ada air milo mak buat , n masukkan dlm peti ais, dia bru nak minum, adi pn dengan sepntas kilat (waktu tu la x pantas sgt sebenarnya, biasa la kecik lg,) terus pg ke peti ais, n tnpa byk perkara terus meneguk n minum, bru sampai kerongkong, adi terus muntah kan balik, sambil mencampakkan cawan n terus keja adik adi tu , sambil gelak dia lari huhuhuhuhu,


nak tau x apa air yg dia bg adi, sampai tua ni adi sentiasa ingat ceta tu, dia bg adi air kencin huhuhuhuhu ya ampun sunguh bacin

hahahhahahahhahaha tu la knangan paling lucu lol!

affraid affraid ish ish ish..cian kat adiez
pale pale
ni kes mmg nakai sgguh Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.8forum.net
Sponsored content




PostSubject: Re: PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN   

Back to top Go down
 
PERISTIWA PALING LUCU YANG TAK MUNGKIN ANDA LUPAKAN
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Ikan-ikan yang cocok untuk Aquascape
» Google Fiber ISP Dari google yang paling Greget
» Perlengkapan yang dibutuhkan aquarium laut
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Ikan-ikan Air Tawar Terbesar di Dunia

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Ilmu :: Karya Melayu Boleh :: Kisah Benar-
Jump to: