MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Perfume Lelaki Phero-X | Memberi Aura Ketrampilan | Memikat Dan Menggoda | Pheromones

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
alisyaperfume
Ahli Baru
Ahli Baru


Number of posts : 20
Age : 29
Location : Nilai
Points : 44
Registration date : 2012-07-16

PostSubject: Perfume Lelaki Phero-X | Memberi Aura Ketrampilan | Memikat Dan Menggoda | Pheromones   Tue Feb 12, 2013 2:33 pm



Phero-X adalah formula yang kompleks dan rumit, anda akan menjana pelbagai kesan aura dan mencuri perhatian manusia. Kesan keseluruhannya akan membuatkan anda rasa mudah untuk bergaul dan bermesra dan bertemu dengan kenalan.

Yang anda akan benar-benar pasti ialah bau pheromones
yang unik membuatkan ramai orang tertanya-tanya
di dalam hati…. “bau apakah ini???” disebabkan kesan
pheromones yang bermain dengan minda mereka.

Tidak seperti kebanyakan pewangi, kerana anda tahu,
sebaik sahaja menghidu minyak wangi,anda tahu itu minyak wangi….
tetapi pheromones Phero-X kalau dihidu,
akan membuatkan anda tertanya-tanya… “bau apa ni”… hemm…

Harus di ingat, Phero-X bukan lah minyak pengasih yang berunsurkan perkara negatif.
Banyak Orang Tak Faham Fungsi Phero-X Rupanya.
Saya Kongsi Fungsi-fungsi Phero-X dengan anda semua ok…



Disebabkan kandungan Pheromone jenis Androstenone yang tinggi,
maka kesan-kesan yang akan diperolehi adalah :-


1. Aura
Aura kelelakian akan menjadi tinggi secara mendadak…
Kerana hormon Androstenone ini akan menyebabkan minda bawah
sedar pemakai tahu bahawa hormon kelelakiannya ditahap maksima.

2. Orang sekeliling
Orang sekeliling akan tertanya-tanya di dalam hati…
Bau apa yang mereka hidu… Diri sendiri pun akan pelik
dan tertanya-tanya bau apa… Sedangkan anda memakai Phero-X…

3. Mesra
Kenapa orang yang berada dalam jarak 1 hingga 5 kaki akan
lebih mesra setelah mengenali anda dalam 2-5 minit pertama???
Jangan pelik kerana Androstenone mengubah minda bawah sedar
orang yang berada disekeliling menjadi lebih peramah dan terbuka…

4. Menstrual/Kesuburan
Hormon Androstenone yang dihidu wanita,
akan membuatkan perkitaran haid wanita menjadi teratur.
Tahap kesuburan mereka juga akan berada dalam tahap optimum.
Ini adalah kesan akibat menghidu Androstenone.

Gunakan Phero-X dan laluilah hari-hari seperti luar biasa. Kerapkan berjumpa supaya pasangan anda dapat bau badan anda yang menarik.Dan wanita akan selalu teruja-diri anda menjadi MAGNET yang menarik perhatian mereka.-Bagaimana jika lelaki lain cemburu, tetapi MENGAGUMI KEJAYAAN anda dengan memikat WANITA?



KEPADA SIAPA YANG SESUAI MENGGUNA PHERO-X?
-Bekerja & perniagaan
-Dating & sosial
-Club dan Hotel
-Persahabatan dll
.

PHEROMONE SESUAI KEGGUNAAN…
1.Memikat wanita.
2.Membuat wanita merasa tertarik dengan anda melalui bauan.
3.Memberikan anda daya “Aura Bau kejantanan” Yang unik.
4.Membuat lelaki dan wanita tahu dengan kehadiran anda.
5.Menyesuaikan “Chemistry” Anda dengan orang sekeliling.
6.Membuat “Minda Bawah sedar” orang sekeliling anda menjadi Positif.
7.Meningkat Hormon kelakian Anda secara Luaran.

So kepada yang guna Phero-X dan tidak memahami kegunaan Phero-X,mungkin akan keliru…Phero-X cuma meningkatkan keterampilan anda dengan Aura Hormon Androstenone… (Tidak Lebih Dari Itu)Pasti akan ada yang bertanya,,, Adakah Phero-X berkesan??? *(Jawapannya) Ia berkesan untuk saya…

Ia juga didapati berkesan untuk kawan-kawan saya…Jika anda menjual/membeli Phero-X…Saya rasa dah banyak testimoni yang ada… Berlambak-lambak!!!
Jadi kalau ada pelanggan yang tidak appriciate,
tidak suka dan tidak hargai Phero-X…(Jangan Hirau,, Ada Moneyback Guarantee)

Produk berkesan… tapi mungkin mereka expect yang lebih tinggi…
contoh bila pakai Phero-X… terus awek tu cair n terus nak ajak projek ke apa ker…atau kawin lari jer..huhuhu…adooiii…tu hebat sgt sgt tu bro…just think positif lo bro ok…Kerja keraslah skett bro… Berkenalan dulu.. Kenal hati budi… Barulahh tackle…
Tahniah!!! Hidup Phero-X…Cubalah… Anda pasti teruja!!! Tempah Phero-X Online Layari website rasmi kami sekarang







Website Rasmi Phero-X
www.lelakigagah.com/Phero-X


CARA MEMBUAT TEMPAHAN
IKUT (3) LANGKAH MUDAH

PERTAMA #1
Masukkan duit RM79 ke akaun
Maybank atau CIMB

Guna salah satu dari cara berikut;

1. Maybank2u Online/Cimb Clicks
2. Cash Deposit Machine
3. ATM Machine Transfer
4. Kaunter Bankin
5. Cheque Deposit Machine

Bankin RM79.00 ke Akaun :-

Nama : Saiful Ehzan Hussin
Nama Bank : Maybank Berhad
Acc No : 155108718397
@
Nama : Saiful Ehzan Hussin
Nama Bank : CIMB Bank
Acc No : 05140099050521

kEDUA #2
Simpan segala butir-butir, resit (bukti) transaksi.

KETIGA #3
Berikan kami butir-butir ANDA
yang penting melalui:

Sms / Call : 012-9321373 (zan)
Berikan butiran lengkap berikut :

1. Nama Anda
2. Alamat Anda
3. Waktu Bankin
4. Tarikh Bankin
5. Jumlah Bankin
6. Kod Produk (PHR)

Contoh :-
Tarmizi Ishak, lot 1768 ampang hilirt, 68200 Bandar Baru ampang Selangor, Maybank,
RM79.00, 11.00AM, 11.01.2011, PHR
Back to top Go down
View user profile http://lelakigagah.com
 
Perfume Lelaki Phero-X | Memberi Aura Ketrampilan | Memikat Dan Menggoda | Pheromones
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Visual aura seems to be repeating over and over...this is new!
» migraine with sensory aura?
» Yet another new visual aura
» Blurred vision - is this aura?
» Prolonged Aura without the Headache: Help!

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Perniagaan :: Promosikan Blog& Website-
Jump to: