MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
engkauaku
Pra - Ahli
Pra - Ahli


Number of posts : 3
Age : 36
Points : 7
Registration date : 2008-12-21

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Wed Jun 10, 2009 5:15 pm

Salam......

Hai,nie 1st time aku masuk forum nie....
persoalan yang ingin aku kongsi ngn korang semua sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami...
Mcm mana nak tau yekkkk??kalau boleh yang bergelar lelaki nie tulun2 lah jawab soalan aku nie...
Aku binggunglah dengan insan bergelar lelaki......
Back to top Go down
View user profile
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Wed Jun 10, 2009 5:32 pm

salam...

actually nak tau sebenar kejujuran dia org ni susah sikit...depan kita pijak semut pun tak mati...tapi belakang kita..pijak gajah pun bole mati...
ni nak kena tanya kat cowok2...tapi cowok kat sini jarang yg nak bg pandangan...
Back to top Go down
View user profile
ainee
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 534
Age : 30
Location : ~with my lappie~
Points : 490
Registration date : 2009-01-08

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Wed Jun 10, 2009 5:38 pm

cowok2 kat sini slalu je menghilang...
yang ada pun sorg dua je...
Back to top Go down
View user profile http://www.dariteplace4me.blogspot.com
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Wed Jun 10, 2009 5:53 pm

ainee wrote:
cowok2 kat sini slalu je menghilang...
yang ada pun sorg dua je...

depa semua bz lah ainee...
Back to top Go down
View user profile
AR
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 425
Age : 44
Points : 452
Registration date : 2009-04-29

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Wed Jun 17, 2009 7:23 pm

kak zie wrote:
salam...

actually nak tau sebenar kejujuran dia org ni susah sikit...depan kita pijak semut pun tak mati...tapi belakang kita..pijak gajah pun bole mati...
ni nak kena tanya kat cowok2...tapi cowok kat sini jarang yg nak bg pandangan...

betul..betul..betul..
betul kata kak zie.

susah nak jumpa lelaki yg betul2 jujur ni.
w/pun dia kata dia jujur, tp msti ada jgk yg tak jujurnya.
betul tak wahai cowok2 semua?
Back to top Go down
View user profile
heri 12 help
Pra - Ahli
Pra - Ahli


Number of posts : 2
Age : 36
Points : 2
Registration date : 2010-12-24

PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Fri Dec 24, 2010 12:41 am

salam... dialog suami isteri

isteri : mengapa abng menyintai dan menyukai saya?
suami : abng tak boleh menerangkan nye namun abng tetap menyayangi dan mencintai sayang
isteri : abang tak boleh terangkan sebabnye? bagaimana abng boleh katakan sayang,cinta sedangkan abng tak boleh terangkan sebabnya
suami : Betulllll...abang tak boleh terangkan tetapi abang boleh buktikan pada sayang isteri : Tidakkkkkkkk.....sayang nak abng terangkan pada sayang sebabnye..Kawan2 sayang yang lain suami dan teman lelaki mereka selalu terang kan kenapa sayang,cinta,suka...tapi abng tak penah pun terangkan kenapa abng menyukai sayang..... si suami menarik nafas panjang dan dia berkata "Baiklah abng mencintai sayang sebab sayang cantik,mempunyai suara yang merdu,senyumam yang manis dan setiap tapak sayang melangkah,disitu lah cinta abang pada sayang....
si isteri tersenyum dan berpuas hati dengan penerangan suaminye tadi... selang beberapa hari si isteri mengalami kemalangan sehingga koma. Si suami amat bersedih dan menulis surat kepada isteri yang disayangi....surat itu diletakkan di sebelah katil isterinya... tertulis coretan hati si suami, Sayang,jika disebabkan kecantikan mu aku mencintaimu......adakah kau masih cantik sekarang?TIDAK.....oleh itu aku tidak perlu mencintai mu. Sayang,Jika disebabkan suara mu yang merdu aku mencintaimu...sekarang mampukah engkau bersuara?TIDAK...oleh itu aku tidak perlu menyintaimu. Sayang,Jika disebabkan senyuman mu yang manis aku mencintai mu....sekarang mampukah engkau tersenyum?TIDAK....jadi aku tidak perlu menyintai mu... Sayang,jiika disebab kan setiap langkah aku menyintaimu....sekarang mampukah engkau melangkah?TIDAK...jadi tidak perlu lagi aku menyintai mu.... Jika cinta memerlukan sebabnye,seperti sekarang....Aku tidak mempunyai sebab mencintaimu lagi....Adakah cinta itu memerlukan sebab?TIDAKKKKK.....aku masih mencintai mu,dari mula engkau menjadi isteriku sehingga akhir hayatku..... Kadangkala perkara tercantik dan terhebat dalam hubungan kau dan aku tidak boleh dipegang ,dilihat namun ia boleh dirasa dalam hati... Aku mencintai mu kerana kebahagian,keharmonian,kejujuran,kesetiaan yang cuba aku kecapi bersamu sayang......
Back to top Go down
View user profile
heri 12 help
Pra - Ahli
Pra - Ahli


Number of posts : 2
Age : 36
Points : 2
Registration date : 2010-12-24

PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   Fri Dec 24, 2010 12:45 am

cuba u all nilai sendiri dan selamat beramal
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami   

Back to top Go down
 
Sejauh mana kejujuran seorang lelaki yang bergelar suami
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» [Guide] Roleplay menjadi Biker
» Mana Khemia 3 and Happy Feet Two are going to be released on the PS2!
» Perlengkapan yang dibutuhkan aquarium laut
» Jenis-jenis Ikan Predator yang biasa dipelihara
» Hal-Hal yang Dipersiapkan Dalam Memelihara Aquarium Laut

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Sembang Melayu Boleh :: Dunia Wanita-
Jump to: