MELAYU BOLEH

Forum melayu boleh. Forum melayu. Untuk bertukar prndapat dan berkongsi segalanya dengan rakan-rakan melayu.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterLog in


PENDAPATAN PERCUMA

Navigation
 Blog MB
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search

Share | 
 

 dear dairy..

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
PLASMA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 220
Age : 36
Points : 154
Registration date : 2008-12-05

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: dear dairy..   Fri Dec 05, 2008 8:44 pm

Back to top Go down
View user profile
PLASMA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 220
Age : 36
Points : 154
Registration date : 2008-12-05

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Fri Dec 05, 2008 8:50 pm

hari ini.

guruh dilangit berbunyi,mungkin nak hujan barang kali. aku masih lagi di tempat kerja kerana hari ni shift petang.

Aidiladha bakal menjelma tak lama lagi. tapi! hmm.. nak balik kampung,tapi poket tengah 'kering'
Back to top Go down
View user profile
kambing
Forumer Setia
Forumer Setia
avatar

Number of posts : 68
Age : 35
Points : 0
Registration date : 2008-12-02

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Sat Dec 06, 2008 7:50 am

ko dh kawin lum ke bujang lg mcm aku...aku lak dh mmg kt kg...nk gak merasa xnk blk raya..aku join diary ko jeklah ek No
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.8forum.net/profile.forum
PLASMA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 220
Age : 36
Points : 154
Registration date : 2008-12-05

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Tue Jan 20, 2009 11:34 pm

sejak dua menjak ni, rasa fikiran kusut sangat. Ya Allah ya Tuhanku,aku ni dah nyanyuk ke?
dua tiga hari lepas ada berlaku perselisihan faham dengan seseorang.aku ingat! tapi macam mana aku tersalah cakap. aku tak berniat nak sakitkan hati sesiapa. maafkan aku..

arrrggggghhhh!!
susah aku nak terangkan kat sini.
Back to top Go down
View user profile
Admin-Gandalf
Admin
Admin
avatar

Number of posts : 100
Age : 36
Points : 1737
Registration date : 2008-11-08

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Wed Jan 21, 2009 2:10 am

PLASMA wrote:
sejak dua menjak ni, rasa fikiran kusut sangat. Ya Allah ya Tuhanku,aku ni dah nyanyuk ke?
dua tiga hari lepas ada berlaku perselisihan faham dengan seseorang.aku ingat! tapi macam mana aku tersalah cakap. aku tak berniat nak sakitkan hati sesiapa. maafkan aku..

arrrggggghhhh!!
susah aku nak terangkan kat sini.

Minta maaf.... setel la... problem tu....

_________________
MELAYU BOLEH!!!

http://theteacherstudent.blogspot.com

BLOG AKU CIKGU
Back to top Go down
View user profile http://melayuboleh.8forum.net
PLASMA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 220
Age : 36
Points : 154
Registration date : 2008-12-05

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Sat Mar 28, 2009 1:40 am

Question
Back to top Go down
View user profile
adiez82
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 505
Age : 35
Location : Johor Bahru (Plaza Angsana)
Points : 769
Registration date : 2008-11-18

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Sun Mar 29, 2009 12:35 pm

PLASMA wrote:
Question

epi2 la plasma ok kn, hang kn hebat Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.ascentouch.com.my
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Sun Mar 29, 2009 7:39 pm

adiez82 wrote:
PLASMA wrote:
Question

epi2 la plasma ok kn, hang kn hebat Very Happy

klu kak zie ada jugak tulis dalam diary ni.......tp la tak lagi...
dulu klu kena marah ngan emak atau ada perselisihan faham dgn sesiapa...diary lah jadi peneman kita,tapi bila dah ok,then baca balik apa yg kita tulis,rasa mcm budak2 pulak.
Back to top Go down
View user profile
PLASMA
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 220
Age : 36
Points : 154
Registration date : 2008-12-05

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Tue Mar 31, 2009 3:10 am

aku ok.
Smile
Back to top Go down
View user profile
kak zie
Moderator
Moderator
avatar

Number of posts : 1205
Age : 41
Points : 1556
Registration date : 2009-02-01

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Wed Apr 08, 2009 5:34 pm

tak de cite lagi ke dalam diary PLASMA?
Back to top Go down
View user profile
AR
Forumer Fanatik
Forumer Fanatik
avatar

Number of posts : 425
Age : 44
Points : 452
Registration date : 2009-04-29

Karaktor
Experience:
0/500  (0/500)

PostSubject: Re: dear dairy..   Sun Jun 21, 2009 8:37 pm

dah lama PLASMA tak tulis apa2 dlm diary.
knp ek???
Back to top Go down
View user profile
marrysally
Ahli Baru
Ahli Baru


Number of posts : 8
Age : 28
Points : 10
Registration date : 2012-09-08

PostSubject: Re: dear dairy..   Fri May 10, 2013 6:44 pm

diary la sgt, tp semua bleh baca kuikui
Back to top Go down
View user profile http://axiatafoundation.com
Sponsored content




PostSubject: Re: dear dairy..   

Back to top Go down
 
dear dairy..
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Migraines and Dairy
» Severe nausea after eating...
» Dear old paracetamol
» Dear team following some challenges which i'm facing.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MELAYU BOLEH :: Dunia Ilmu :: Karya Melayu Boleh :: Kisah Benar-
Jump to: